Gambar Perkahwinan Gay Ariff Alfian Rosli Pelajar Kontroversi Petronas di Ireland

20 December 2011 0 comments
Seorang pelajar Malaysia, Ariff Alfian Rosli di Ireland telah menjadi kontroversi apabila berkahwin gay dengan seorang lelaki tempatan di sana. Nauzubillah.


Gambar Perkahwinan Gay Ariff Alfian Rosli Pelajar Kontroversi Petronas di Ireland | Ini kisah Ariff Alfian Rosli yang sedang mencipta nama di Malaysia sejak beberapa jam yang lalu. Satu kenyataan dan gambar yang dihantar ke Twitter oleh Aysha Ridzuan telah mencetuskan kontroversi kerana mendedahkan seorang pelajar Malaysia tajaan PETRONAS yang telah berkahwin. Berkahwin bukan masalah, tetapi Ariff Alfian Rosli telah pun berkahwin dengan seorang lelaki yang di’khabarkan bernamaJonathan di Dublin, Ireland. Ariff Alfian Rosli yang sedang belajar di University College Dublin sebelum ini telah di’khabarkan hilang oleh ahli keluarga. Hilang dalam dunia gay.






Melayukini.net – Tergamam sekali. Berkahwin tidak salah, yang salahnya apabila berkahwin dengan jantina sejenis. Jangan la jadi seperti kaum Nabi Lut yang diazab kerana melampaui batas. Semoga Ariff Alfian Rosli kembali ke pangkal jalan dan terbuka hatinya untuk bertaubat kepada Allah SWT. Ingatlah gay itu dosa besar. Tapi sebesar-besar dosa gay itu pun, asalkan bukan dosa syirikkan Allah, masih ada ruang lagi untuk bertaubat.

Sumber: Roti Kaya | Layari Berita Tempatan Menarik Melayukini.net





0 comments:

Post a Comment

 

©Copyright 2011 MFKOMEGA.v1 | TNB